دلیل کاهش شدید قیمت نات کوین چیست؟ حقوق اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ بازنشستگان کشوری واریز شد نحوه انتقال نات‌کوین از ربات تلگرام به کیف‌ پول و فروش آن + روش استیک‌کردن یا سرمایه‌گذاری کشف و توقیف ۲۱ تن پای مرغ غیربهداشتی در مشهد | در خرید گوشت چرخ‌کرده دقت کنید  در خواست اتاق اصناف مشهد از واحد‌های صنفی برای کمک به سیل‌زدگان استان ایران خودرو محصولات هایما را گران کرد+ جدول (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دلار در آستانه ورود به کانال ۵۶ هزار تومان (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) توزیع ۲۲ هزار تن انواع کود‌های یارانه‌ای بین کشاورزان خراسان رضوی طی سال جاری آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در خراسان‌رضوی | افزایش ۱۷ درصدی قیمت خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان سودای صعود در روز‌های رکود بورس | گزارش وضعیت بازار سهام (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ایجاد خسارت در بخش کشاورزی بر اثر سیلاب در مشهد دعوت از نیروگاه‌ها برای عرضه برق تولیدی در بورس راه‌اندازی سامانه جدید عرضه خودرو‌های برقی | شروع ثبت نام از فردا + لینک (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) اتمام حجت به طلافروشان | یک توصیه به مردم: طلای خود را از طلافروشی‌های متصل به سامانه بخرید زمان بعدی حراج شمش طلا مشخص شد + جزئیات و مشخصات شمش طلای استاندارد یکصدوشانزدهمین شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در مشهد برگزار شد ریزش دلار به کانال ۵۷ هزار تومان | حباب سکه چقدر شد؟ + جدول (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بررسی فایل‌های اجاره در خیابان امام رضا (ع) مشهد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) توضیحات استاندار خراسان‌رضوی درباره تعیین میزان خسارت‌های ناشی از سیلاب در استان اعتبار ۸ هزار میلیارد تومانی بانک تعاون برای حمایت از تعاونی‌ها سهمیه سوخت کدام خودرو‌ها قطع می‌شود؟ (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) صادرات به روسیه با ریال آف‌شور | رفع تعهد ارزی صادرکنندگان چگونه انجام می‌شود؟ قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) استاندار خراسان‌رضوی: امدادرسانی به سیل‌زدگان و انجام عملیات پیشگیرانه باید در اولویت باشد اردی‌جهنم بورس| چرا شاخص بورس در اردیبهشت نزولی شد؟ سود بانکی در بازار سیاه وام‌ها چقدر است؟
سرخط خبرها

واسطه‌ها قیمت بلیت پرواز اتباع را به دلار دریافت می‌کنند| بدهی ۲۷۰ میلیون دلاری ایران‌ایر از خرید هواپیما‌های برجامی

  • کد خبر: ۱۱۵۳۱۴
  • ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
واسطه‌ها قیمت بلیت پرواز اتباع را به دلار دریافت می‌کنند| بدهی ۲۷۰ میلیون دلاری ایران‌ایر از خرید هواپیما‌های برجامی
سرپرست ایران‌ایر با اعلام این‌که واسطه‌ها قیمت بلیت پرواز اتباع خارجی را به دلار دریافت می‌کنند، گفت: برای پرواز آبادان-مشهد که در نجف فروخته می‌شود ۷۰۰ هزار تومان به ایرلاین پرداخت می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، فرزادی‌پور در پاسخ به پرسشی مبنی بر دلاری‌شدن قیمت بلیت پرواز برای اتباع خارجی، اظهار کرد: انجمن شرکت‌های هواپیمایی مجموعه‌ای از ایرلاین‌هاست که تصمیمات صنفی را بررسی، تجزیه و تحلیل کرده و به دنبال اجرای آن‌ها می‌رود.

وی گفت: درباره اینکه شکل این هزینه‌ها چگونه باشد مقداری خیلی دقیق عمل نشد.  واقعیت هزینه‌ها این است که به‌عنوان مثال بلیت پرواز آبادان-مشهد در نجف با قیمت ۹۰ دلار فروخته می‌شود. سیستم‌هایی که در نجف فروش دارند این مسیر پروازی را با قیمت ۹۰ تا ۹۵ دلار می‌فروشند.  این درحالی است که برای پرواز آبادان- مشهد ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان به ایرلاین پرداخت می‌شود و پول بلیت به جیب ایرلاین نمی‌رود. در واقع این پول نصیب واسطه‌ها می‌شود.

سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر این‌که اگر شرکت‌ها توان داشته باشند مستقیما در عراق فروش بلیت پرواز برای اتباع این کشور را انجام می‌دهند، اظهار کرد: واسطه‌ها-آژانس‌ها، دفاتر خدماتی- باید در حد استاندارد یعنی ۹ تا ۱۰ درصد از قیمت بلیت را دریافت کنند که این‌گونه نیست و سهم سازمان -ایرلاین را پرداخت نمی‌کنند.

فرزادی‌پور گفت: به‌دنبال تغییر روش کار هستیم که بعدا درباره آن اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی در پاسخ به پرسش دیگری در رابطه با هواپیما‌های ATR و زمین‌گیر بودن این پرنده و احتمال فروش آنها، اظهار کرد: اداره ایرلاین‌ها مبتنی بر درآمد و هزینه‌هاست؛ هواپیما‌های "ای تی آر" با توجه به مطالبات واقعا زیان‌ده هستند. یعنی در ۹۰ درصد خطوط هوایی که ما استفاده می‌کنیم این هواپیما‌ها زیانده هستند.

وی در عین حال افزود: به هر حال تکالیفی داریم و مشکلات و محدودیت‌ها را می‌دانیم، از این رو تلاش کرده‌ایم در این مسیرها- تکلیفی- خدمت‌رسانی کنیم. تعدادی از این هواپیما‌ها زمین‌گیر هستند، اما به مفهوم کنار گذاشته شدن این‌ها نیست. از این هواپیما‌ها حتما در مسیر‌هایی استفاده خواهیم کرد که حداقل زیان‌دهی را داشته باشند یا حداقل سربه‌سر باشند.

فرزادی‌پور گفت: بدهی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران بابت هواپیما‌های‌ای تی آرحدود ۲۷۰ میلیون دلار است.  در حال رایزنی هستیم تا پرواز‌های هما را در نقاط مختلف بین‌المللی برقرار کنیم که در این راستا پرواز‌های رم ایتالیا را مجددا راه‌اندازی کرده‌ایم.

منبع:‌ تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->